Svamp-kalas!<3

Idag så for jag på morgonen och plockade svamp, det blev mycket och det var skit kul!!!
Trattkantareller/och kantareller plockade vi, (jag var hemma tre.)
 
Sen kl: kvart i 4 så for jag på kalas hos Kaisa....
Det var skit roligt där,vi dekorerade tårtor,åt pizza,hade tävling om finaste tårtan(min grupp kom 3:a altså sist) det var en klocka ganska diskret, men det var ju en klocka (och den hade rommerska siffror.),sen var det 'gissa låten' tävling (där kom min grupp ocks sist), vi fikade och åt av tårtorna...
Men det var skoj.
Jag gav Kaisa örhengen som var svarta små blommor....
Men hej,hej!!!
Love ya!<3<3<3<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

xoda.blogg.se

Jag är en tjej på elva år och i min blogg så får du följa min vardag.

RSS 2.0