Hitade inte sladden så blir inga 'idag' bilder.

 

Det var min favvo häst tidigare men hon flyttade för ett år sedan från ridskolan och då blev jag skit ledsen!
Älskar dig Fiona! <3<3<3<3
Detta är jag:
Dåliga bilder (jag vet!!!)





Skit länge sen (kunnde inte ha kortare stigläder) :D


Ridläger 2009 med Fiona.<3

Mina favvo hästar nu är:
Lite Fiona...
'' Virre ''
 Mickey
Fanny
Några av mina gamla favvoriter som är döda eller som har flyttat.
 Fixo <3 Han red jag nästan varje gång men han behövdes avlivas för han fick stora problem med benen.
Rover <3 Han flyttade från ridskolan för han var rädd i spiltan och då menar jag skit rädd.
Men han var däst på lektion.
 
 Och Snowman...
Det är den finaste häst du kan tänka dig, men han finns ej mer för han är död.
:((((((((((
Får tårar i ögonen när jag ser han på bild, och då kanske ni fattar hur fin han var!!!!!!!!!!!
Älskar dig Snowman!
Sitter typ och bölar när jag tänker på hur snäll och fin, och underbar han var!
Hann rida han en gång, men var hos han varje gång jag var i stallet.
Han blev 24 år och dog av ålder.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

xoda.blogg.se

Jag är en tjej på elva år och i min blogg så får du följa min vardag.

RSS 2.0