Sorry för dålig uppdatering!

 Men har varit på kattutställning med min katt Seven eller som han igentligen heter : s*evenstars Xlusive af igasto.
Han var skit duktig på utställningen ( när han skulle upp till dommarn, och i buren. )
Dommarn tyckte han var skit fin i kroppen os.v men om ansiktet tyckte hon han hade lite låg panna och hans öron lite mycket frammåt, och att hans huvud var lite ljust....
Men hon sa att det skulle blivit till sig om sådär ( när han är fyra, eller om fyra år.)
Men hon sa att han var jätte fin......
Han gick inte vidare efter det, men nästa gång vi ska fara på utställning är nästa år i Skellefteå ( det blir hemmma ju, men när vi var på utställning igår så var det i Luleå. )
( Vi åkte upp på fredag kväll och sov i husbilen då.......)
Igår var första gången Soda och Seven var utan varan, men det gick bra.
 
 
 
Men idag får man tagga match!
:))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

xoda.blogg.se

Jag är en tjej på elva år och i min blogg så får du följa min vardag.

RSS 2.0