Dagen

Avslutade ljust kvällen med en skit bra film, har sett ca: en timma av den, men gillar den verkligen!
Men på ridningen så fick jag Pommac som väntat...
Det var dressyr men ibörjan så ville han inte trava och konstrade lite, men inte så mycket.
Men han skötte sig sen fint sen och var mjuk och följsam, men han blev sedan lite stark och het.
Men det gick bra, och vi övade på stora volten lite, cerpentiner m.m 
Och vi slutade ridlektionen med ett varv runt hagen.
Men där trodde vissa hästar att det fanns spöken typ, men Pommac va lugn där och skrittade ivrigt på.
:)


Kommentarer
anna

hur gör man en blogg?

2012-08-23 @ 18:42:24
Mollie

Du går in på blogg.se sedan så kommer man in på sidan sedan är det en grön ruta i hörnet klicka där så får du veta mera.

2012-08-27 @ 14:54:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

xoda.blogg.se

Jag är en tjej på elva år och i min blogg så får du följa min vardag.

RSS 2.0